Μάθημα στην αυλή ενός καφενείου, με δύο δανεικά κινητά για 5 μικρά παιδιά χωριού του Πύργου

0
17

Την ώρα που το υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να αντικρούσει τα στοιχεία για το φιάσκο στην τηλεκπαίδευση με σωρεία δικαιολογιών, μία εικόνα από χωριό του δήμου Πύργου έρχεται για να περιγράψει με τον πιο ωμό τρόπο την κατάσταση σε περιοχές όπου η πρόσβαση στο ίντερνετ είναι περιορισμένη. Στο χωριό Πεύκη του δήμου Πύργου, 5 παιδάκια με μπουφάν και κουκούλες για να μην αρρωστήσουν, προσπαθούν να καθημερινά για το δικαίωμα τους στη μόρφωση καθισμένα μέσα στο κρύο, έξω από ένα καφενείο, το μοναδικό που έχει ίντερνετ στο χωριό, μοιράζονται ένα κινητό και ένα παλιό λάπτοπ κι αυτά δανεικά, για να μπουν στην πλατφορμα Webex. Μάλιστα, ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Περιφέρειας Πύργου είχε επισημάνει τις ανάγκες από τον Ιούνιο.

The Press Project

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020 Αναρτήθηκε: 12:32:07

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Πρωινή» της Ηλείας, ο πρόεδρος της Τ.Κ Πεύκης, κ. Γρηγόρης Ξουλεής που ταυτόχρονα είναι και ιδιοκτήτης του καφενείου – ψησταριά του χωριού του μοναδικού χώρου που διαθέτει ίντερνετ κάνει τα αδύνατα δυνατά για να βοηθήσει αυτά τα παιδια και επειδή το μαγαζί του είναι κλειστό λόγω του lockdown φιλοξενεί τους μικρούς μαθητές σε ένα χώρο έξω από το κατάστημα. Τους έχει βάλει ένα τραπέζι, τους παρέχει ίντερνετ και τους έχει δώσει κι ένα δικό του παλιό λαπτοπ μήπως και μπορέσουν να κάνουν κι αυτά μάθημα.

Μιλώντας στην «Πρωινή» για το θέμα που ο ίδιος ανάδειξε και που κατά συνέπεια αναδεικνύει την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζει το Υπουργείο Παιδείας το θέμα της υποχρεωτικής τηλεκπαίδευσης αναφέρει:

«Το χωριό μας όπως εκτός από τα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζει, δεν έχει ίντερνετ και εγώ ως πρόεδρος της κοινότητας εδώ και ένα χρόνο έχω υποβάλλει αίτημα που μάλιστα έχει πρωτοκολληθεί για να αποκτήσει η Πεύκη έστω σ το κοινοτικό κατάστημα, πρόσβαση στο διαδίκτυο το οποίο όπως καταλαβαίνετε ιδιαίτερα μετά τα επαναλαμβανόμενα lockdown αποκτά ιδιαίτερη σημασία.

Όλες οι δουλειές και η εξυπηρέτηση των πολιτών από το δημόσιο όπως και των αγροτών γίνεται διαδικτυακά και βεβαίως και το μάθημα των παιδιών μας του δημοτικού με την τηλεκπαίδευση αφού τα σχολεία έκλεισαν λόγω της πανδημίας. Απάντηση έως τώρα δεν έχω πάρει, παρότι απευθύνθηκα όπου μπορούσα και οι απαντήσεις που πήρα ήταν ότι κι άλλα χωριά δεν έχουν και περιμένουν τη σειρά τους για να συνδεθούν! Τα παιδάκια λοιπόν του σχολείου που πηγαίνουν δημοτικό στο Γούμερο, τώρα μένουν στα σπίτια τους στο χωριό και οι γονείς έχουν βρεθεί σε αδιέξοδο γιατί ούτε ίντερνετ υπάρχει για να κάνουν μάθημα διαδικτυακό, ούτε τάμπλετ έχουν! Το μόνο οίκημα του χωριού που έχει ίντερνετ είναι το δικό μου μαγαζί που είναι ψησταριά- καφετέρια και που τώρα είναι κλειστό με απόφαση της κυβέρνησης όπως όλα τα υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Μη μπορώντας λοιπόν να βλέπω αυτήν την κατάσταση, έχω διαμορφώσει λίγο ένα χώρο έξω από το κατάστημα όπου τα παιδιά κάθονται μέσα στο κρύο πλέον να κάνουν μάθημα, τους έδωσα ένα παλιό λαπτοπ που είχα αλλά δεν φτάνει όπως καταλαβαίνετε και τα παιδιά έχουν και ένα κινητό. Με το ίδιο κινητό προσπαθούν να κάνουν μάθημα τρία παιδιά μαζί! Αυτές οι εικόνες είναι ντροπή για όλους!! Πέντε παιδιά μεσα στο κρύο γιατί εδώ είναι ορεινά και σε λίγες μέρες θα κάνει ακόμα περισσότερο κρύο, να προσπαθούν να μάθουν γράμματα στο δρόμο με ένα κινητό!! Παρακαλώ όποιον ακούει να μεριμνήσει να έρθει γρήγορα ίντερνετ στο χωριό μας και να δοθούν τάμπλετ από το υπουργείο στα παιδιά. Εγώ ντρέπομαι με αυτήν την κατάσταση»

Όπως συνεχίζει το δημοσίευμα, ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Περιφέρειας Πύργου έχει επισημάνει τα κακώς κείμενα του όλου εγχειρήματος της τηλεκπαίδευσης και διαμαρτυρηθεί πολλές φορές ζητώντας την εξασφάλιση, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού (laptop ή tablet) και την μέριμνα για δωρεάν και γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο για όλους τους μαθητές.

Από τον Ιούνιο, είχαν αποσταλεί πίνακες στο Υπουργείο Παιδείας και την Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που αποτυπώνουν τις ανάγκες των σχολικών μονάδων σε τεχνολογικό εξοπλισμό, όπως και την αδυναμία πρόσβασης πολλών μαθητών σε υπηρεσίες διαδικτύου.

ΠΗΓΗ:proini.news