Εδώ και λίγη ώρα το Ράλι Ακρόπολις 2018, αγώνας που μετρά στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, είναι πλέον παρελθόν.
Νικητές αναδείχθηκαν οι Πορτογάλοι Magalhaes B. – Magalhaes
H. με Skoda Fabia R5, οι οποίοι στις 4 ειδικές διαδρομές της τελευταίας
ημέρας του αγώνα, κινήθηκαν συντηρητικά προκειμένου να διατηρήσουν χωρίς
ρίσκα την πρώτη θέση που κατείχαν από το μέσον της 2ης ημέρας.
Στην 2η θέση τερμάτισαν οι Ούγγροι Herczig N. – Ferencz R., επίσης με
Fabia R5 και 3οι οι Πολωνοί Ptaszek H. – Szczepaniak M. (τέως συνοδηγός
του Kubica), επίσης με Fabia R5.
Άτυχοι του αγώνα οι Ρώσοι Lukyanuk A. – Arnautov A. που με το Ford
Fiesta R5 κέρδισαν τις περισσότερες ειδικές της 3ης ημέρας, αλλά έμειναν
πολύ πίσω καθώς είχαν εγκαταλείψει από το Σάββατο και συνέχιζαν με
καθεστώς super rally και τις ανάλογες ποινές καθυστέρησης. Στο ίδιο
μήκος κύματος και το επίσημο πλήρωμα της Skoda, οι Φινλανδοί Nordgren J.
– Suominen T. με Fabia R5, οι οποίοι τελικά τερμάτισαν 20οι, δυο θέσεις
εμπρός από τους Ρώσους και φυσικά δεν πήραν ούτε βαθμό για το Ευρωπαϊκό
Πρωτάθλημα.
Από Ελληνικής πλευράς, πρώτοι στον Ευρωπαϊκό αγώνα, τερμάτισαν οι
Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας με το «νοικιάρικο» από Ιταλική ομάδα
Fabia R5, μακράν –όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο- από τους «Ελ Νακ» –
Βίγκο με Renault Clio Sport (18οι γενικής & 1οι στην κατηγορία R2)
και τους Ζούνη – Ιντζόγλου με Subaru Impreza (21οι γενικής κατάταξης από
τους 24 που κατετάγησαν).
Συναισθηματική αξία για τους Έλληνες, έχει και ο τερματισμός στην 7η
θέση του ομογενή Βέλγου Ζουρντάν Σερδερίδη (συνοδηγός ο Βέλγος F.
Miclotte), το Fabia του οποίου είναι «ντυμένο» με την ελληνική σημαία.
Όσον αφορά το Ελληνικό Πρωτάθλημα (τερμάτισαν 28 αυτοκίνητα), τους
βαθμούς της νίκης πήραν –όπως είναι φυσικό- οι Χαλκιάς – Μαχαίρας, με
2ους τους Γιώργο Κεχαγιά (η καλύτερή του εμφάνιση σε χωμάτινη επιφάνεια)
– Βασίλη Μπασιούκα με Mitsubishi Evo IX.
Τρίτοι Έλληνες κατετάγησαν οι Γιάννης Μπαντούνας – Κώστας Σούκουλης
στο τιμόνι του αξιόπιστου Mitsubishi Evo V, πολύ μπροστά από τον 20χρονο
Παναγιώτη Ρουστέμη, που αν και άπειρος σε δύσκολους αγώνες οδήγησε με
σύνεση και ταχύτητα ένα Mitsubishi Evo X.
Τέλος, για το Πρωτάθλημα των Ιστορικών Αυτοκινήτων οι Ανδρέας και
Γιώργος (γιος & πατέρας) Παπαγεωργίου με το 45ετίας Volvo 142,
άφησαν σε κανένα από τα άλλα πληρώματα της κατηγορίας να αμφισβητήσουν
την κυριαρχία τους. Δεύτεροι εδώ, οι Μιχάλης Νομικός – Γιώργος Κουρής με
Toyota Starlet, που ήταν οι μόνοι μαζί με τους νικητές χωρίς την χρήση
της δυνατότητας super rally.
Λίγες ώρες μετά τον επίσημο τερματισμό του φετινού ράλι Ακρόπολις, και
συγκεκριμένα στις 19:30, οι αγωνοδίκες με απόφασή τους, έθεσαν εκτός
αγώνα το Skoda Fabia R5 των Θέμη Χαλκιά – Λεωνίδα Μαχαίρα.
1οι οι Γ. Κεχαγιάς – Β. Μπασιούκας Mitsubishi Evo IX
2οι οι Ι. Μπαντούνας – Κ. Σούκουλης Mitsubishi Evo VI
3οι οι Π. Ρουστέμης – Γ. Κάπελλας Mitsubishi Evo X