Έξαλλοι οι λάτρεις της Toblerone με την αλλαγή στο σχήμα της

0
11

Έξαλλοι είναι οι λάτρεις της διάσημης τριγωνικής σοκολάτας Toblerone, μετά την αλλαγή στην εμφάνισή της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Mondelez International, η εταιρεία πίσω από το προϊόν, αύξησε το κενό μεταξύ των κορυφών για να μειώσει το βάρος στις σοκολάτες των 400 και 170 γραμμαρίων.

Ορισμένοι καταναλωτές περιέγραψαν την κίνηση ως «λάθος απόφαση» και
είπαν πως τα μεγαλύτερα κενά δείχνουν «ηλίθια». Από την πλευρά της η
Mondelez, είπε πως η κίνηση αυτή έγινε λόγω της αύξησης του κόστους των
συστατικών.

Σε ανακοίνωσή της στη σελίδα της στο Facebook, η
Toblerone ανακοίνωσε πως έπρεπε να αποφασίσει αν θα άλλαζε το σχήμα της
σοκολάτας ή αν θα προχωρούσε σε αύξηση της τιμής.

Η κίνηση αυτή
είχε ως αποτέλεσμα το βάρος των 400 γραμμαρίων να μειωθεί στα 360
γραμμάρια ενώ η σοκολάτα των 170 γραμμαρίων να πέσει στα 150, ενώ το
μέγεθος της συσκευασίας παρέμεινε το ίδιο.
Όπως αναφέρεται: «Επιλέξαμε να αλλάξουμε το σχήμα για να κρατήσουμε το προϊόν προσιτό για τους πελάτες μας».

«Γιατί αυτό το μεγάλο κενό;»
Ωστόσο,
οι καταναλωτές απευθύνθηκαν στη σελίδα της Toblerone στο Facebook για
να ρωτήσουν την εταιρεία γιατί αποφάσισε να μεγαλώσει τα κενά μεταξύ των
τριγώνων, αντί να μειώσει το μήκος των ράβδων.

Ο Lee Yarker
έγραψε: «Αρκετά δίκαιο να μειώσετε το βάρος της μπάρας, αλλά γιατί αυτό
το μεγάλο κενό ανάμεσα στα τρίγωνα; Μοιάζει ηλίθιο, κατά τη γνώμη μου,
θα μπορούσατε απλά να μειώσετε το μήκος της σοκολάτας και να κρατήσετε
το αρχικό σχήμα».

Ένας άλλος χρήστης έγραψε: «Ήταν μια λανθασμένη
απόφαση. Μοιάζει με μια πολύ ύπουλη κίνηση. Αγοράζετε μια σοκολάτας
περιμένοντας τη σοκολάτα που ξέρατε και στο τέλος είναι σαν να πήρατε τη
μισή σοκολάτα».
 Ωστόσο, άλλοι καταναλωτές εξήραν την εταιρεία για την δημόσια ανακοίνωση
της αλλαγής. Ένας χρήστης έγραψε: «Δυστυχώς ότι κι αν επιλέξετε, δε θα
ικανοποιήσει τους πάντες, αλλά καθώς η Toblerone είναι ένα τόσο διάσημο
προϊόν, χαίρομαι που εξηγήσατε τι έγινε – πολλές εταιρείες δεν θα ήταν
τόσο προσεκτικές».

Η αμερικανική εταιρεία Mondelez είπε ότι «όπως
πολλές άλλες εταιρείες, ερχόμαστε κι εμείς αντιμέτωποι με το υψηλότερο
κόστος πολλών συστατικών. Προσπαθήσαμε να καλύψουμε εκ των έσω αυτά τα
έξοδα για όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά προκειμένου να διασφαλίσουμε
πως η Toblerone θα παραμείνει στα ράφια, θα είναι προσιτή και θα
διατηρήσει το τριγωνικό σχήμα της, αποφασίσαμε να μειώσουμε το βάρος σε
δύο μπάρες στο Ηνωμένο Βασίλειο, από το ευρύτερο φάσμα των διαθέσιμων
προϊόντων Toblerone».

Άλλες εταιρείες τροφίμων έχουν ήδη
ανακοινώσει αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων τους, κατηγορώντας την
πτώση της αξίας της λίρας μετά την απόφαση του Ηνωμένου Βασιλείου να
αποχωρήσει από την ΕΕ.
Πηγή: BBC