κρίση εδώ και 7 χρόνια, υπάρχουν εταιρίες που τολμούν να εισάγουν
-ελπίζοντας και να πουλήσουν- πολυτελή πανάκριβα μοντέλα αυτοκινήτων.
που αυτές τις ημέρες παρουσίασε στους εκπροσώπους του ειδικού τύπου επί
ελληνικού εδάφους δυο νέα της μοντέλα, την πολυτελή S-Class και την
επίσης πολυτελή «ξώπλατη» Ε-Class.
αμφιθέατρο του «Ελληνικού Κόσμου», αλλά πριν το κυρίως μενού, ο κ.
Γιάννης Καλλίγερος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας
προλογίζοντας, επεσήμανε τις σαρωτικές αλλαγές που έρχονται στα αμέσως
επόμενα χρόνια με τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, αποκαλύπτοντας μάλιστα
ότι, το νέο Smart που θα παρουσιαστεί το 2020 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό.
την προκάτοχό της- μεγαλύτερο μήκος, πλάτος και μεταξόνιο (μήκος 4826
χλστ., πλάτος 1860 χλστ. και ύψος 1428 χλστ.) αλλά και φαρδύτερα
μετατρόχια (1605 χλστ. μπροστά και 1609 χλστ. πίσω), γεγονός που
βελτιώνει την οδική συμπεριφορά.
E-Class Coupé, ενώ η μαλακή οροφή προερχόμενη από την S-Class Cabrio,
διαθέτει τις καλύτερες προδιαγραφές αντοχής και λειτουργίας. Ανοίγει και
κλείνει μέσα σε 20 δευτερόλεπτα από στάση έως και την ταχύτητα οδήγησης
έως 50 χλμ/ώρα.
επιλογές χειρισμού του πίνακα οργάνων, του συστήματος πολυμέσων και των
λοιπών λειτουργιών, όπως πλήκτρα touch control στο τιμόνι, touchpad που
αναγνωρίζει τη γραφή με το χέρι, σύστημα φωνητικών εντολών Linguatronic,
αλλά και τα πλήκτρα άμεσης πρόσβασης, για τον έλεγχο του κλιματισμού
και για την ενεργοποίηση συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, κλπ…
εξοπλίζεται με το σύστημα αυτόματου αλεξήνεμου AirCap ενώ προαιρετικά
μπορεί να επιλεγεί το σύστημα θέρμανσης αυχένα Airscarf, που προσφέρει
ανεκτή θερμοκρασία στην οδήγηση με ανοικτή οροφή. Επιπλέον για πρώτη
φορά, η Cabrio έκδοση της E-Class διατίθεται και με τετρακίνηση 4MATIC.
συστήματα ανάρτησης εξασφαλίζουν μοναδική οδηγική εμπειρία, σε συνδυασμό
με πολυτέλεια, για όσους τυχερούς.
Cabrio στην Ελλάδα ξεκινούν από 75.560 ευρώ (E200 Cabrio) και φθάνουν
τις 104.380 ευρώ (E400 4MATIC Cabrio).
μάρκας, η S-Class, διαθέτει ένα πλούσιο «οπλοστάσιο» ηλεκτρονικών
βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, που ουσιαστικά είναι ο προθάλαμος
την αυτόνομης κίνησης, ενώ τα συστήματα άνεσης, συνδεσιμότητας,
πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, περιλαμβάνουν ό,τι πιο μοντέρνο έχει να
δείξει σήμερα η αυτοκινητοβιομηχανία.
Όσον αφορά τις εκδόσεις AMG, η S63 AMG φοράει V8 biturbo, 5.5 λίτρων με απόδοση 612 ίππων και η S65 AMG έναν V12 των 630 ίππων.
Πλέον αυτών, η Mercedes πρόκειται να κυκλοφορήσει ένα υβριδικό μοντέλο με ηλεκτρική αυτονομία περίπου 50 χιλιομέτρων, ενώ σε αυτή την S-Class πρωτοεμφανίζονται επαναστατικές τεχνολογίες, όπως η ενσωματωμένη μίζα/δυναμό 48 volt και ο πρόσθετος ηλεκτρικός συμπιεστής.
Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβουν οι δύο νέες οθόνες υψηλής ανάλυσης, 12,3 ιντσών η καθεμία. Οι δύο οθόνες (με κοινό κρύσταλλο) υλοποιούν το κόκπιτ ευρείας οθόνης και υπογραμμίζουν τον οριζόντιο προσανατολισμό της σχεδίασης του εσωτερικού.
Το τιμόνι διαθέτει πλήκτρα αφής Touch Control τα οποία αντιδρούν σε κινήσεις σάρωσης με το δάχτυλο. Για το χειρισμό του συστήματος infotainment, υπάρχει επίσης το touchpad, το χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα, καθώς και σύστημα φωνητικών εντολών, που συμπεριλαμβάνει και λειτουργίες του οχήματος. Ο οδηγός ελέγχει με φωνητικές εντολές τον κλιματισμό και την θέρμανση/αερισμό των καθισμάτων, τον εσωτερικό φωτισμό, τη λειτουργία μασάζ του καθίσματος, την οθόνη head-up, κ.α… Νέο δεδομένο είναι ο χειρισμός του Distronic και του cruise control από διακόπτες στο τιμόνι.