Πέντε τρόποι για «ανώδυνη» εμμηνόπαυση

0
60

Νιώθεις ότι η ζωή σου είναι πιο δύσκολη από ποτέ; Ανακάλυψε ορισμένες επιλογές του τρόπου ζωής που θα σου προσφέρουν μια πιο εύκολη εμμηνόπαυση και μια καλύτερη ζωή.

Είτε μόλις εισέρχεσαι στην εμμηνόπαυση ή βρίσκεσαι αρκετό καιρό τώρα σε αυτό το στάδιο, είσαι πιθανώς εξοικειωμένη με ένα ή περισσότερα από αυτά τα κοινά συμπτώματα: εξάψεις, νυχτερινές εφιδρώσεις, κόπωση, λιγότερο λαμπερή επιδερμίδα, χαμηλότερη λίμπιντο, κ.α.

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν ορισμένες επιλογές του τρόπου ζωής που μπορούν να σου προσφέρουν μια φυσιολογική εμμηνόπαυση δίνοντας σου την ευκαιρία να ζήσεις τη ζωή σου στο έπακρο.

Εδώ είναι μερικές απλές & εύκολες πρακτικές που θα σε βοηθήσουν να κρατήσεις την ψυχραιμία σου, να διαχειριστείς το βάρος σου, να νιώθεις γεμάτη ενέργεια και όρεξη για ζωή.

    Δοκίμασε να κάνεις γιόγκα

Διατηρώντας το σώμα σου δραστήριο, μπορείς να αντιμετωπίσεις τις εξάψεις, ένα από τα πιο κοινά συμπτώματα της εμμηνόπαυσης, λέει η Valerie Waddell, MD, επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Μαιευτικής και Γυναικολογίας στο Πανεπιστήμιο του Οχάιο στο Columbus. Δοκίμασε μια μορφή άσκησης που σου αρέσει, όπως γιόγκα, πιλάτες, ή τζόκινγκ. Επιπλέον, χαμηλώνοντας τη θερμοκρασία στο δωμάτιο μπορείς επίσης να νιώσεις ανακούφιση από νυχτερινές εφιδρώσεις.

    Απόλαυσε τον ύπνο

Μπορεί να έχεις παρατηρήσει κάποια πρηξίματα στην κοιλιά και μια ανακατανομή του λίπους που έχει σαν αποτέλεσμα να μη χωράς πλέον στο παλιό σου τζιν. Ένας τρόπος για την καταπολέμηση του λίπους της κοιλιάς είναι να απολαύσεις ένα μακρύ και ξεκούραστο ύπνο. Όταν νιώθεις πολύ κουρασμένη, έχεις την ανάγκη να φας περισσότερο και άρα να προσθέσεις κιλά στον οργανισμό σου. Συμπληρωματικά λοιπόν με μια υγιεινή διατροφή με λιγότερο κρέας και λιγότερους υδατάνθρακες θα δεις θετικά αποτελέσματα πολύ σύντομα.

    Πιες άφθονο νερό

Φρόντισε να διατηρείς τον οργανισμό σου καλά ενυδατωμένο, πίνοντας τουλάχιστον 8-10 ποτήρια νερό κάθε μέρα. Αυτό θα συμβάλλει στην καλύτερη αποτοξίνωση & μεταβολισμό, περιορίζοντας τα φουσκώματα και την κόπωση.

    Ενυδάτωσε το δέρμα σου

Λόγω της μείωσης των οιστρογόνων ορμονών και της τεστοστερόνης, το δέρμα σου ίσως δε δείχνεις τόσο νεανικό όπως κάποτε. Βοήθησε το λοιπόν και διατήρησε το λείο, ελαχιστοποιώντας τις ρυτίδες με ενυδατικές κρέμες κατάλληλες για την ηλικία σου.

    Αντιμετώπισε την κολπική ξηρότητα
Καθώς μεγαλώνουμε, το επίπεδο των οιστρογόνων πέφτει και οι κολπικοί ιστοί δεν είναι τόσο υγροί, το οποίο καθιστά το σεξ συχνά επίπονο ή κουραστικό. Υπάρχουν πολλά προϊόντα που μπορούν να περιορίσουν αυτή τη δυσκολία προσφέροντας σου και πάλι την ευκαιρία να απολαύσεις την ερωτική επαφή με το σύντροφο σου. Συζήτησε με το γιατρό σου σχετικά με το ποιο προιόν είναι καλύτερο για εσένα. Από εκεί και πέρα, όσες περισσότερες ερωτικές επαφές έχει μια γυναίκα, τόσο το καλύτερο για τη διατήρηση της κολπικής υγείας της.

Φυσικά, αν τα συμπτώματα είναι τόσο έντονα που επηρεάζουν την καθημερινή ζωή σου, θα πρέπει να έχεις μια ειλικρινή συζήτηση με το γιατρό σου για την άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση τους.