Η Χριστίνα Κατωπόδη και ο Κωνσταντίνος Κουβαράς, δύο νέοι δημιουργοί με τόπο δραστηριότητάς τους το Ναύπλιο, δημιούργησαν ένα νέο ελληνικό brand, το «Armiriki», το οποίο είναι επικεντρωμένο στη δημιουργία εικονογραφημένων t-shirts με χειροποίητη μεταξοτυπία
Ρισκάρεις; Μια λέξη -ερώτηση και πρόκληση, που συνεχώς γυροφέρνει στο μυαλό πολλών νέων στην Ελλάδα.
Η Χριστίνα Κατωπόδη και ο Κωνσταντίνος Κουβαράς είναι δύο νέοι άνθρωποι που αποφάσισαν -πριν 3 χρόνια- εν μέσω οικονομικής κρίσης, να μην συμβιβαστούν στο υπάρχον πλαίσιο αλλά να ρισκάρουν δημιουργώντας την επιχείρησή τους εκ του μηδενός.
Με σπουδές οικονομικών και πολιτικού μηχανικού αμφότεροι, επέλεξαν να μείνουν στη Ελλάδα, να δημιουργήσουν οικογένεια και να εντρυφήσουν στον τομέα της παραγωγής με την προσωπική τους εργασία.
Με τόπο δημιουργίας τους το Ναύπλιο, δημιούργησαν ένα νέο ελληνικό brand με την ονομασία «armiriki».
Ειδικότερα, αντικείμενο της δραστηριότητάς τους είναι η δημιουργία εικονογραφημένων t-shirts με χειροποίητη μεταξοτυπία, τα οποία ράβονται στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο τμήμα της παραγωγικής διαδικασίας -κοπή, ραφή, πρόπλυση, κέντημα, καρτελάκι, κουτί- συντελείται και ολοκληρώνεται στο εργαστήριό τους στο Ναύπλιο.
Πιο συγκεκριμένα, όταν τους ζήτησα να αναφέρουν δύο στοιχεία σχετικά με την καινοτομία του όλου εγχειρήματος έλαβα την απάντηση:
«Το «armiriki» αποτελεί μια ανοικτή πλατφόρμα -τον καμβά- για να εκφράσουν οι Έλληνες δημιουργοί τις βιωματικές τους ιστορίες, γεμάτες από συναισθήματα και αναμνήσεις.
Στην ουσία κάθε σχεδιαστής διηγείται μια μικρή ιστορία, μέσω 4 σχεδίων, αποκαλύπτοντας μια διαφορετική οπτική από το μωσαϊκό της σύγχρονης Ελλάδας.
Η ιδιαιτερότητα του κάθε σχεδίου να γίνεται μοναδικό έγκειται στον περιορισμένο αριθμό -300 ανά σχέδιο- t-shirts με κεντημένο τον κωδικό στο πλαϊνό μέρος της μπλούζας».Η δραστηριότητα αναπτύσσεται συνεχώς μέσα από ένα δίκτυο λιανικής πώλησης και σε εταιρικό επίπεδο με exclusive edition συλλογές, εμπνευσμένη από την ιστορία της εκάστοτε εταιρίας. Διαδικτυακά η παρουσία της είναι ενεργή μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην ιστοσελίδα της armiriki.com.
Προσανατολισμός της πρωτοβουλίας, είναι «το «armiriki» να καταστεί ένα δυναμικό brandname το οποία να παράγεται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, κατά κύριο λόγο με ιδιόκτητο εξοπλισμό και παραγωγή εντός της Αργολίδας ώστε με αυτόν τον τρόπο να αναπτυχθεί σταδιακά και στο εξωτερικό».