O 19χρονος Κορίνθιος Παναγιώτης Ρουστέμης τρέχει στο Ράλλυ Ακρόπολης

0
145



Με το νέο Mitsubishi Evo X στο Ράλλυ Ακρόπολης
Η Roustemis Racing Team συμμετέχει στον εθνικό μας  αγώνα Ράλλυ Ακρόπολις 2018 του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος με τον 19χρονο οδηγό της Παναγιώτη Ρουστέμη και το νέο της απόκτημα , το Mitsubishi Evo X !!!!
Ο Παναγιώης γεννήθηκε στην Κόρινθο στις 22-5-1998 και σπουδάζει στο 20 έτος μηχανολόγος-Μηχανικός  στην Πάτρα.

Ο Παναγιώτης με συνοδηγό τον έμπειρο Γεώργιο Καπέλλα θα προσπαθήσουν για έναν καλό τερματισμό στο Ράλλυ Ακρόπολις !!!!!
Ο  αγώνας θα διαρκέσει 3 μέρες από 1η Ιουνίου έως και 3 Ιουνίου 2018.
Η Εκκίνηση του Αγώνα  θα δοθεί την Παρασκευή 1η Ιουνίου από τον Ιερό βράχο της Ακρόπολις.
Θα ακολουθήσει η υπερ-ειδική στον Ιππόδρομο του Μαρκόπουλου και συνεχίζουν με την ειδική της Θήβας, ενώ για το για service καταλήγουν στη Λαμία.
Την επόμενη ημέρα Σάββατο 2 Ιουνίου θα γίνουν 3 ειδικές επαναλαμβανόμενες:
    Νέα Άμφισσα
    Δροσοχώρι
    Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα
και επιστροφή για service στη Λαμία
Την Κυριακή  3 Ιουνίου έχουμε 2 ειδικές επαναλαμβανόμενες:
    Γραμμένη
    Δίβρη
Τερματισμός στο service park που είναι στη Λαμία.


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΡΟΥΣΤΕΜΗ

Σε μια χώρα μικρή πληθυσμιακά σαν την Ελλάδα, το επώνυμο παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, σε μια καριέρα, σε μια σταδιοδρομία. Βέβαια είναι στο χέρι του καθενός να καταφέρει να δια χρονίσει και να διατηρήσει την φήμη και την ιστορία του ονόματος.
Ο Παναγιώτης Ρουστέμης είναι μια από τις περιπτώσεις που μπορείς να πεις πως είναι άξιος να «φωνάζει» το όνομά του. Γιός του πολυπρωταθλητή Αλέξανδρου Ρουστέμη που άφησε και συνεχίζει να αφήνει εποχή οδηγώντας το θρυλικό του Ford Sierra RS500.
Ο 19χρονος σήμερα Παναγιώτης, στα πρόσφατα πρώτα βήματα του, που έγιναν μόλις το 2016 έδειξε τις οδηγικές ικανότητές του, αλλά και τον χαρακτήρα ενός νεαρού τζέντλεμαν που κοιτάει τον άλλον στα μάτια, με σεβασμό και αξιοπρέπεια.
«automotopatraas.gr» : Παναγιώτη πότε έκανες τα πρώτα βήματά σου στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό;
Π. Ρ. : Θα μπορούσες να πεις χαριτολογώντας, πως τα πρώτα βήματά μου στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό τα έκανα ακριβός μόλις περπάτησα, ανάμεσα σε διαφορικά, σαζμάν και μοτέρ. Αλλά τα πρώτα αγωνιστικά επίσημα χιλιόμετρα τα έκανα το 2016 στα προκριματικά του Gymkhana που έκανα τον 3ο καλύτερο χρόνο στην κατηγορία των 4χ4.
«automotopatraas.gr»  : Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να διαχειριστής την ιστορία του ονόματός σου;
Π. Ρ. : Δεν ξέρω αν είναι εύκολο ή δύσκολο. Πάντως νοιώθω ευλογημένος και τυχερός να έχω για πατέρα έναν άνθρωπο που έχει γράψει την δική του ιστορία στον Ελληνικό Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, με αρκετά Πρωταθλήματα, πολλές νίκες και ακόμα περισσότερους φίλους. Είμαι υπερήφανος που τον έχω δίπλα μου. Η εικόνα που θαύμαζα στην βιντεοκασέτα, έγινε live και πλέον κάθεται δίπλα σαν πατέρας, υποστηρικτής, χορηγός, δάσκαλος και άλλες 50 ιδιότητες. Βέβαια δεν μπορώ να ξεχάσω και το έτερον ήμισυ του πατέρα μου. Την μητέρα μου Ελένη, όπου κερδίζει το Όσκαρ για τον πιο αφανή ήρωα.  Χωρίς και τους δύο δεν θα είχα καταφέρει τίποτα.
«automotopatraas.gr» : Το 2016 είχες τις πρώτες επαφές σου με επίσημες αγωνιστικές εκδηλώσεις. Το 2017 όμως ήσουν δυναμικά παρόν στο Έπαθλο του Ενιαίου, το TRC και το DIRT Games.

Π. Ρ. : Το TRC προήλθε από την αγάπη μου για το χώμα. Είναι ένας τίμιος θεσμός μαζί με το Dirt Games όπου μπορεί να συμμετάσχει ο οποιοσδήποτε οδηγός με αρκετά χαμηλό κόστος και πολύ μικρό χρόνο προσαρμογής. Συμμετείχα με ένα Ford Sierra Cosworth όπου κατάφερα με την ομάδα μου να τερματίσουμε μία φορά στο πρώτο σκαλί του βάθρου, μία στο δεύτερο, μία στο τέταρτο και μία στο πέμπτο. Η συλλογή των βαθμών στο τέλος της χρονιάς με βρήκε να τερματίζω 2ος στην κλάση πάνω από 2000cc και 4ος στην Γενική κατάταξη.