Συσκευασία ελαιολάδου και προσέλκυση καταναλωτή

0
18

Οι καταναλωτές αφιερώνουν μόνο μερικά δευτερόλεπτα στα ράφια των
super markets. Το design της συσκευασίας θα πρέπει να ξεχωρίζει μέσα από
μια πληθώρα ανταγωνιστικών προϊόντων.
Μια επιτυχημένη συσκευασία περιλαμβάνει:

  • Πληροφορίες για το προϊόν
  • Λαμβάνει υπό όψη το target group (ομάδα στόχο) των καταναλωτών που απευθύνεται
  • Ελκυστικότητα σχεδιασμού
  • Λειτουργικότητα
  • Καινοτομία
  • Μια προσεγμένη συσκευασία αποτελεί μέσο επικοινωνίας με τον
    καταναλωτή. Με τη χρήση των σωστών γραφικών, χρωμάτων και σχήματος η
    συσκευασία του ελαιολάδου συμβάλλει ουσιαστικά στην αύξηση των πωλήσεων
    του προϊόντος.
    Επιλέγοντας μια συσκευασία για το ελαιόλαδο θα πρέπει η επιχείρηση να λάβει υπόψη της το τεστ των 2,6 δευτερολέπτων.
    Αυτός είναι ο μέσος χρόνος μέσα στον οποίο η συσκευασία πρέπει να
    κερδίσει τον καταναλωτή προκειμένου να ξεχωρίσει ένα προϊόν από το ράφι
    και να το επιλέξει.
    Στη συνέχεια ο καταναλωτής αφού πάρει το
    προϊόν στο χέρι του θα πρέπει να βρει εύκολα τις οδηγίες χρήσης καθώς
    και τις απαραίτητες πληροφορίες για το προϊόν οπότε να πειστεί να το
    αγοράσει.