Οι καταναλωτές αφιερώνουν μόνο μερικά δευτερόλεπτα στα ράφια των
super markets. Το design της συσκευασίας θα πρέπει να ξεχωρίζει μέσα από
μια πληθώρα ανταγωνιστικών προϊόντων.
Μια επιτυχημένη συσκευασία περιλαμβάνει:
- Πληροφορίες για το προϊόν
- Λαμβάνει υπό όψη το target group (ομάδα στόχο) των καταναλωτών που απευθύνεται
- Ελκυστικότητα σχεδιασμού
- Λειτουργικότητα
- Καινοτομία
Μια προσεγμένη συσκευασία αποτελεί μέσο επικοινωνίας με τον
καταναλωτή. Με τη χρήση των σωστών γραφικών, χρωμάτων και σχήματος η
συσκευασία του ελαιολάδου συμβάλλει ουσιαστικά στην αύξηση των πωλήσεων
του προϊόντος.
Επιλέγοντας μια συσκευασία για το ελαιόλαδο θα πρέπει η επιχείρηση να λάβει υπόψη της το τεστ των 2,6 δευτερολέπτων.
Αυτός είναι ο μέσος χρόνος μέσα στον οποίο η συσκευασία πρέπει να
κερδίσει τον καταναλωτή προκειμένου να ξεχωρίσει ένα προϊόν από το ράφι
και να το επιλέξει.
Στη συνέχεια ο καταναλωτής αφού πάρει το
προϊόν στο χέρι του θα πρέπει να βρει εύκολα τις οδηγίες χρήσης καθώς
και τις απαραίτητες πληροφορίες για το προϊόν οπότε να πειστεί να το
αγοράσει.