Τα ΜΜΕ πέθαναν, ζήτω τα νέα ΜΜΕ

0
30
www.xvideos4.pro jav xxx huge cock shemale fucked his tight anal.hotdesimovs

Μεγάλη έρευνα του Reuters Institute for the Study of Journalism στην οποία συμμετείχε και ο CEO της 24Media. Η αντιμετώπιση των ψευδών ειδήσεων, οι νέες πλατφόρμες και η ενσωμάτωση Εικονικής Πραγματικότητας και Τεχνητής Νοημοσύνης στα νέα ψηφιακά media (Γραφήματα)
Χρήστος Δεμέτης

To Reuters Institute for the Study of Journalism του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης εκπόνησε μεγάλη έρευνα για τις νέες στρατηγικές και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα ψηφιακά Μέσα Ενημέρωσης, το 2017. Στη μεγάλη έρευνα μετείχαν 150 CEO, συντάκτες και επικεφαλής από 24 διαφορετικές χώρες, μεταξύ των οποίων και ο CEO της 24Media, κ. Σταύρος Δρακουλαράκος.
AdTech Ad

Όπως αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας, η μεγάλη πρόκληση για την ποιοτική ενδυνάμωση των Μέσων για τους εκδότες, είναι η άνοδος των ψευδών ειδήσεων (fake news) που στον αντίποδα τους, δίνουν ευκαιρία για καλύτερο περιεχόμενο. Την ίδια ώρα οι εκδότες ανησυχούν για την ενδυνάμωση των μεγάλων τεχνολογικών πλατφορμών σε σχέση με την καλύτερη προώθηση των δικών τους εμπορικών προϊόντων.

Οι εκπρόσωποι των media από 24 κράτη αναφέρουν πως μέσα στο 2017 προσανατολίζονται στην ενίσχυση των βίντεο, των εφαρμογών που παρέχουν δυνατότητα για chat αναγνωστών και αλληλεπίδραση, καθώς και στην ενσωμάτωση των voice-activated προσωπικών βοηθών που αναπτύσσονται για smartphones όλο και περισσότερο.

Πάνω από τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (70%) στην έρευνα εκτιμούν ότι η θέση τους θα ενισχυθεί από τις πρόσφατες διαμάχες για τις ψευδείς ειδήσεις. Οι εκδότες ελπίζουν πως η υψηλή ποιότητα και οι αξιόπιστες ειδήσεις σε έναν κόσμο που κατακλύζεται από παραπληροφόρηση, θα μπορέσουν να επανακερδίσουν για τα Μέσα τους την εμπιστοσύνη του κοινού και να προσκαλέσουν τους ανθρώπους να στραφούν μακριά από τα media που αναπαράγουν ψευδείς ή μη έγκυρες ειδήσεις.

Οι περισσότεροι εκδότες πιστεύουν πως ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσουν το ψευδές περιεχόμενο, είναι να βελτιώσουν το δικό τους.
Πρέπει να είμαστε εκεί έξω, στα newsfeed των αναγνωστών, να αμφισβητούμε τα ψέματα, να αντιμετωπίζουμε την παραπληροφόρηση

Ο Kevin O’Sullivan των Irish Times αναφέρει πως τα ποιοτικά Μέσα Ενημέρωσης θα πρέπει να “μεταδίδουν με λιγότερο φόβο και ευνοώντας λιγότερο ορισμένα άτομα, επαναπροσδιορίζοντας τις αξίες που διέπουν και υποστηρίζουν τη δημοσιογραφία που επιτελούν. Πρέπει να είμαστε εκεί έξω, στα newsfeed των αναγνωστών, να αμφισβητούμε τα ψέματα, να αντιμετωπίζουμε την παραπληροφόρηση στα social media. Οι πλατφόρμες μας να είναι στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής μάχης”.

Οι εκδότες ψάχνουν τρόπους για να βελτιώσουν το σύστημα εξακρίβωσης των πηγών και των δεδομένων τους. Η Washington Post για παράδειγμα έχει εφαρμόσει μια επέκταση browser που “τσεκάρει” αυτόματα όλα τα tweets του νέου πλανητάρχη, Ντόναλντ Τραμπ. Μέχρι το τέλος του τρέχοντος χρόνου θα αναπτυχθούν εκατοντάδες άλλα παρόμοια  browser extensions.

Σχεδόν οι μισοί εκδότες δείχνουν να ανησυχούν σχετικά με το τι ρόλο θα παίξουν οι πλατφόρμες σαν το Facebook το τρέχον έτος και τι βαθμό επιρροής στην κοινή γνώμη, θα έχουν.

Μια τάση που θα προκύψει μέσα στο 2017, είναι εκείνη που θα φέρει εκδότες να φτιάχνουν τις δικές τους πλατφόρμες αλληλεπίδρασης αναγνωστών και διαφήμισης, όπως αυτή που στήνει ο όμιλος Schibsted της Νορβηγίας. “Οι εκδότες θέλουν να αυξήσουν την πίεση προς τις άλλες πλατφόρμες σχετικά με τα χρήματα που πληρώνουν για το περιεχόμενο που προβάλλουν, έτσι ώστε να ευθυγραμμιστούν με το νομικό πλαίσιο της κάθε χώρας”, αναφέρει ο συντάκτης της έρευνας  Nic Newman.

Από την άλλη, οι εκδότες των εντύπων, η δύναμη των οποίων φθίνει, θέλουν να βρουν νέους τρόπους πληρωμής για το νέο ψηφιακό τους περιεχόμενο έτσι ώστε να είναι βιώσιμο. Το ένα τρίτο των εκδοτών δείχνουν να ανησυχούν για την οικονομική σταθερότητα των Μέσων τους περισσότερο φέτος, σε σχέση με το 2016. Μόνο το 8% δείχνουν να ανησυχούν λιγότερο. Οι εκδότες προσπαθούν να δουν πώς θα αποκομίσουν κέρδη τώρα που μεταφερόμαστε από τα websites στη λογική των smartphone apps και στις πλατφόρμες των social media.

Οι προκλήσεις είναι τρεις: Οι διαφημίσεις να γίνουν ” native”, δηλαδή πληρωμένο περιεχόμενο αρθρογραφίας, να βρεθεί τρόπος να πειστούν περισσότεροι αναγνώστες να κάνουν συνδρομή σε περιεχόμενο που προσφέρεται έναντι αντιτίμου και να βρεθεί τρόπος εκμετάλλευσης των social media πλατφορμών με πιο αποδοτικό τρόπο.

Η βίντεο απεικόνιση θα είναι μια προτεραιότητα ιδιαιτέρως βασική για το 2017 με το 89% των αναγνωστών να προσανατολίζονται στο να επενδύσουν περισσότερα στα “social video” και το 80% στα live video που παρέχουν ως δυνατότητα τα Facebook, Twitter και YouTube. Τέσσερις στους δέκα προσανατολίζονται στο να ενσωματώσουν τη Virtual Reality (VR) – εικονική πραγματικότητα, στο περιεχόμενο τους για να το κάνουν περισσότερο ελκυστικό, παρότι κάτι τέτοιο είναι δύσκολο τεχνικά και πολυδάπανο.

Μια άλλη προοπτική είναι η εξατομίκευση του περιεχομένου, το οποίο θα παρέχεται έναντι αντιτίμου. Το BBC από το καλοκαίρι θα κάνει συνδρομητικό το iPlayer του, το οποίο χρησιμοποιούν αναγνώστες ενημερωτικού και αθλητικού περιεχομένου. Ο αναγνώστης θα επιλέγει το περιεχόμενο που επιθυμεί να παρακολουθεί βάσει προσωπικού γούστου, ενώ θα ειδοποιείται με notifications έτσι ώστε να αυξηθεί η συχνότητα επίσκεψης στο Μέσο και να αυξηθούν οι “αφοσιωμένοι” αναγνώστες που αποτελούν και καλό “target group” για τους διαφημιστές.

Το 69% των εκδοτών θα ενσωματώσουν ειδοποιήσεις σε smartphones ενώ το 38% θα κινηθεί σχετικά, μέσω ενημερωτικών email.

Πάνω από τους μισούς εκδότες στοχεύουν στο να επενδύσουν περισσότερο στην προβολή περιεχομένου τους μέσα από το Facebook Messenger. Το 53% αναφέρουν το ίδιο WhatsApp και το 49% για το Snapchat.

Μέχρι τώρα έχουν δημιουργηθεί πάνω από 30.000 bots για το Facebook Messenger και θα αρχίσουν να λειτουργούν από τον Απρίλιο, ενώ το ίδιο θα γίνει και για τα Kik, Skype. Telegram, WeChat, και το Line. Οι πρώτοι που εφαρμόζουν την πρακτική αυτή είναι οι CNN, The Wall Street Journal, The Economist, και The Guardian.

Επίσης μέσω του Alexa του Amazon, του Siri της Apple, του Cortana της Microsoft’s Cortana, του Viv της Samsung ή του Google Assistant, τον επόμενο χρόνο θα μπορούμε ως αναγνώστες να μιλάμε στους υπολογιστές μας, κυριολεκτικά. Το ένα τρίτο των εκδοτών απαντά στην έρευνα πως το 2017 θα πειραματιστούν με την ενσωμάτωση των voice-activated assistants, σαν το Amazon Echo και το Google Home.

Ο Nic Newman γράφει: “Αυτές οι πλατφόρμες δεν θα αντικαθιστούν τις οθόνες, αλλά θα ανοίγουν τις καρτέλες που θέλουμε όταν τα μάτια και τα χέρια μας είναι απασχολημένα. Η Τεχνητή Νοημοσύνη και ο χειρισμός δια μέσου φωνής, θα γίνουν σταδιακά κυρίαρχα στον χώρο”.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη, η Εικονική Πραγματικότητα και η Επαυξημένη Πραγματικότητα, αναμένεται να ενσωματωθούν στις ψηφιακές πλατφόρμες ενημέρωσης μέχρι το 2020.

Μέσα από τις κυκλοφορίες των HTC Vive, Oculus Rift, PSVR και Pokemon Go, η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα έγιναν άλλωστε σημαντικά τεχνολογικά επιτεύγματα το 2016.

Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως σύμφωνα με το eMarketer, το 2017 αναμένεται να σηματοδοτήσει ένα σημαντικό ορόσημο για την ψηφιακή διαφήμιση, καθώς για πρώτη φορά, οι ψηφιακές δαπάνες θα ξεπεράσουν εκείνες της τηλεόρασης.

Κοινώς, καλώς ήρθατε στον νέο ψηφιακό, ενημερωτικό κόσμο.
Πηγή

xem phim sex
kamukta
cute teen babe gets horny rubbing her.indian porn