Κοντά στο 90% η πρόοδος της Ολυμπίας Οδού

0
25
www.xvideos4.pro jav xxx huge cock shemale fucked his tight anal.hotdesimovs

Τον Μάρτιο του 2017 αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο τμήμα της Ολυμπίας Οδού (Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα) με τη συνολική πρόοδο του έργου να φτάνει σήμερα το 88%. Στόχος της διοίκησης της κοινοπραξίας Ολυμπία Οδός είναι ο αυτοκινητόδρομος να τεθεί σε κυκλοφορία τον Μάρτιο του 2017, εκτός συγκεκριμένων σημείων, τα οποία θα ολοκληρωθούν το Φθινόπωρο του ίδιου χρόνου.

Στα μικρά αυτά τμήματα η κυκλοφορία θα εξυπηρετείται μέσω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων (τοπικών παρακάμψεων ή στενώσεων). Πρόκειται για συνολικά 9 χιλιόμετρα σε τέσσερα σημεία από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα: Δερβένι, Καμάρες, Αραχωβίτικα και ο Ανισόπεδος Κόμβος Ρίου.

Πρόκειται για οκτώ σημεία διεπαφής του αυτοκινητόδρομου με το σιδηρόδρομο, για εκκρεμότητες στα αρχαιολογικά και απαλλοτριώσεις.
 Στην περιοχή Καμάρι Κορινθίας, οι αρχαιολογικές ανασκαφές ως τώρα φαίνεται να καθυστερούν την απελευθέρωση του χώρου, εμποδίζοντας την κατασκευή του ενός ρεύματος κυκλοφορίας (προς Αθήνα). Το σημαντικότερο θέμα απαλλοτρίωσης εντοπίζεται στις Καμάρες, το οποίο είναι και σημείο διεπαφής με τον σιδηρόδρομο. Στο σημείο αυτό ένα μικρό τμήμα 500 μέτρων δεν θα είναι έτοιμο τον Μάρτιο και θα χρειαστεί να συνεχίσει να λειτουργεί για κάποιο διάστημα με τη σημερινή κυκλοφοριακή ρύθμιση.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της Ολυμπία Οδός, τα μεγάλα και δύσκολα από τεχνικής απόψεως έργα όπως σήραγγες, γέφυρες και lane cover είναι πολύ προχωρημένα. Σήμερα, στην Κορίνθου –Πατρών είναι εγκατεστημένα έξι εργοτάξια, που ενεργούν σε συνολικά 20 εργοταξιακές ζώνες, και σ’αυτά απασχολούνται πάνω από 3.000 εργαζόμενοι.

Στόχος είναι την Άνοιξη του 2017 να λειτουργεί ο αυτοκινητόδρομος σε όλο το μήκος του. Στο μεσοδιάστημα, η Ολυμπία Οδός «καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε να παραδίδεται σε λειτουργία κάθε τμήμα του έργου που είναι δυνατό να λειτουργεί αυτόνομα, προκειμένου να ανακουφίζονται οι οδηγοί από την κουραστική οδήγηση σε μία λωρίδα».

Έτσι, στις αρχές Σεπτεμβρίου δόθηκαν σε κυκλοφορία:

-τα πρώτα 20 χιλιόμετρα ολοκληρωμένου νέου σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, από τον Κόμβο Αρχαίας Κορίνθου έως τον Κόμβο Κιάτου.

-δύο νέες σήραγγες στην περιοχή του Δερβενίου Κορινθίας. Οι δύο αλλεπάλληλες σήραγγες έχουν συνολικό μήκος 1.210 μέτρα, ενώνονται μεταξύ τους με γέφυρα 120 μέτρων και εντάσσονται σε νέο-κατασκευασμένο οδικό τμήμα μήκους δύο χιλιομέτρων της Ολυμπίας Οδού.

Νωρίτερα, τον Μάιο 2016, είχαν δοθεί σε κυκλοφορία οι δύο αλλεπάλληλες σήραγγες στην περιοχή Ακράτας- Αιγείρας, μήκους περίπου 1.150μ.

Ο επόμενος άμεσος στόχος είναι η παράδοση σε κυκλοφορία ενός ακόμα τμήματος ολοκληρωμένου αυτοκινητόδρομου, από το Κιάτο – Ξυλόκαστρο, μήκους 14 χιλιομέτρων.
 
Στο 1,49 δισ. ευρώ το συνολικό κόστος κατασκευής
Το συνολικό κόστος κατασκευής του έργου ανέρχεται σε 1,487 δισ. ευρώ και χρηματοδοτείται από ένα συνδυασμό ιδιωτικών κεφαλαίων (τραπεζικά δάνεια και ίδια κεφάλαια), ευρωπαϊκών κονδυλίων, τη συμβολή των χρηστών και το Ελληνικό Δημόσιο. Συγκεκριμένα, κατά την περίοδο κατασκευής, το έργο χρηματοδοτείται κατά 38% από ιδιωτικά κεφάλαια (29% τραπεζικά δάνεια – 9% ίδια κεφάλαια), 33% από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 23% από τη συμβολή των χρηστών και 6% από το Ελληνικό Δημόσιο.

Στην κοινοπραξία υποστηρίζουν πως η Ολυμπία Οδός είναι το μοναδικό έργο που κατασκευάζεται σε παράλληλες συνθήκες κυκλοφορίας στο 85% του δρόμου, καθιστώντας το έτσι ένα από τα δυσκολότερα έργα που γίνονται σήμερα στη χώρα. Η διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού είναι σε άλλα σημεία μονόπλευρη και σε άλλη αμφίπλευρη.

Οι προκλήσεις του έργου επιγραμματικά είναι:

• Μεγάλος αριθμός Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων, προτεραιότητες : η ασφάλεια, η κατασκευή, η διαχείριση της κυκλοφορίας.

• Κατασκευαστική δραστηριότητα με ταυτόχρονη ανάπτυξη σε όλο το μήκος της Νέας Εθνικής Οδού Κορίνθου – Πατρών, όχι τμηματικά

• Διέλευση κοντά σε κατοικημένες περιοχές.

• Απότομο ανάγλυφο (τεκτονικά ρήγματα, κίνδυνος κατολισθήσεων, στενότητα χώρου κα.).

• Πλήθος υφιστάμενων τεχνικών έργων που χρήζουν επεμβάσεων ή καθαιρέσεων

• Παράλληλη κατασκευή Σιδηροδρομικής Γραμμής (ΕΡΓΟΣΕ). 
 
Τα μεγάλα τεχνικά της Κορίνθου – Πατρών
Τα 380 μεγάλα τεχνικά έργα (σήραγγες, γέφυρες, άνω και κάτω διαβάσεις κα.) της Κορίνθου –Πατρών πέρα από το ότι αποτελούν θεαματικές κατασκευές, θα συμβάλλουν στην ασφαλή και ταχεία μεταφορά. Σημαντικά είναι όμως – αν και λιγότερο θεαματικά- τα πάνω από 400 έργα αντιστήριξης καθώς και η πυκνότητα των κόμβων.

Στο τμήμα αυτό κατασκευάζονται 12 σήραγγες συνολικού μήκους 16 χιλιομέτρων. Οι τέσσερις από αυτές, μήκους 8,2 χιλιομέτρων, αποτελούν ένα σύμπλεγμα σηράγγων στην περιοχή της Παναγοπούλας, μεταξύ Αιγίου και Ρίου. Εκεί κατασκευάζεται και η μεγαλύτερη σήραγγα του αυτοκινητόδρομου, μήκους 4 χιλιομέτρων, η οποία είναι η τρίτη μεγαλύτερη στη χώρα.

«Το σύμπλεγμα των σηράγγων της Παναγοπούλας είναι μια κατασκευαστική επιτυχία καθώς λόγω της ιδιαίτερης γεωμορφολογίας της περιοχής χρειάστηκαν ειδικές μελέτες για την κατασκευή τους». Μια ακόμη ιδιαιτερότητα της περιοχής αυτής είναι ότι παράλληλα, πολύ κοντά και κάτω από τις σήραγγες του αυτοκινητοδρόμου κατασκευάζονται και οι σήραγγες του σιδηρόδρομου, κάνοντας το έργο τεχνικά ακόμη πιο δύσκολο.

Οι σήραγγες διαθέτουν δύο λωρίδες κυκλοφορίας, πέντε πάρκινγκ ανά κατεύθυνση και 10 συνδετήριες σήραγγες (πέντε πεζών και πέντε οχημάτων).

Οι 209 γέφυρες του τμήματος Κόρινθος- Πάτρα και συγκεκριμένα 47 γέφυρες, 22 άνω διαβάσεις και 140 κάτω διαβάσεις ξεπερνούν σε ποσοστό ολοκλήρωσης το 92%. Οι 43 απ΄αυτές είναι μεγαλύτερες από 25 μέτρα και η μεγαλύτερη είναι του ποταμού Κράθι και έχει μήκος 190 μέτρα.

Το τμήμα της Ολυμπίας Οδού από την Κόρινθο – Πάτρα κατασκευάζεται σε ένα ιδιαίτερα ασταθές γεωλογικό περιβάλλον. Ο αυτοκινητόδρομος «αγκαλιάζει» τη βόρεια ακτογραμμή της Πελοποννήσου, καθιστώντας το έργο μια «βιβλιοθήκη» έργων αντιστήριξης, αφού χρησιμοποιούνται όλες οι γνωστές μέθοδοι και οι συνδυασμοί τους. Μόνο σ΄αυτό το τμήμα κατασκευάζονται πάνω από 400 τεχνικά έργα αντιστηρίξεων.

Ο αυτοκινητόδρομος διαθέτει συνολικά 29 Ανισόπεδους Κόμβους, που τον συνδέουν με το υπόλοιπο οδικό δίκτυο και τις παρόδιες περιοχές. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα πυκνό δίκτυο κόμβων, αφού κατά μέσο όρο αντιστοιχεί ένας κόμβος σε κάθε 7 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου.

Ο Κόμβος του Ρίου είναι ένα ιδιαιτέρως πολύπλοκο τεχνικό έργο, γιατί εξυπηρετεί οκτώ διαφορετικές κατευθύνεις. Στην τελική του μορφή ο κόμβος θα περιλαμβάνει τρεις άνω διαβάσεις, έξι κάτω διαβάσεις, δύο γεφυρώσεις του ποταμού Σέλεμνου και πολλαπλές ράμπες εισόδου- εξόδου.

Μέτοχοι της εταιρείας παραχώρησης Ολυμπία Οδός είναι η γαλλική Vinci Concessions με 29,9%, η J&P-ΑΒΑΞ με 19,1%, η γερμανική Hochtief PPP Solutions με 17%, η ΑΚΤΩΡ παραχωρήσεις με 17% και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με 17%. Τη λειτουργία του δρόμου έχει αναλάβει η Ολυμπιακή Οδός Λειτουργία ΑΕ, ενώ κατασκευαστής είναι η κοινοπραξία «Απιον Κλέος».

Σύμφωνα με στελέχη της Ολυμπίας Οδού, το κόστος διοδίων του νέου αυτοκινητοδρόμου θα αναθεωρηθεί προς τα πάνω καθώς μέχρι σήμερα οι οδηγοί πληρώνουν χαμηλότερα διόδια, εξαιτίας ότι το έργο είναι υπό κατασκευή.

Το κόστος των τριών σταθμών που θα καλύψουν την διαδρομή των 120 χιλιομέτρων (από Αρχαία Κόρινθο έως την παράκαμψη των Πατρών) θα τιμολογείται με 0,64 ευρώ ανά χιλιόμετρο και θα κοστίζει περίπου 7,50 ευρώ.

Συνολικά για τα 210 χιλιόμετρα του αυτοκινητοδρόμου που περιλαμβάνει την αναβάθμιση του Ελευσίνα -Αρχαία Κόρινθος μήκους 63,2 χλμ. και την ευρεία παράκαμψη Πατρών μήκους 18,3 χλμ. θα διαμορφωθεί στις αρχές Απριλίου στα 11,50 ευρώ από 6,40 ευρώ που είναι σήμερα.

Αντίστοιχα, προβλέπεται να μειωθεί το διόδιο στο σταθμό του Ρίου στα 2,20 ευρώ από 2,50 ευρώ που ισχύει σήμερα.
xem phim sex
kamukta
cute teen babe gets horny rubbing her.indian porn